מומנט מגזין לעסקים

מומחית לילדים בשיניים רעננה

מומחית לילדים בשיניים רעננה איך זה עובד ?

מומחית לילדים בשיניים רעננה

הכתבה הבאה עוסקת בטיפים אשר ניתנים להורים לילדים על מנת לשמור על בריאות הפה והשיניים, מומלץ להורים לקרוא את הכתבה הבאה כדי לדעת על מה חשוב להקפיד .
בבית כדי למנוע חורים בשיניים שיכולים לגרור טיפולים לא נעימים וכן לעלות כסף רב.

המלצות מומחית לילדים בשיניים רעננה

ילדים הם עם שובב ונמרץ ובחלק מהדברים ביום יום קשה להקפיד עליהם אך יש מספר נקודות חשובות שאם מקפידים עליהם עם הילדים אפשר לחסוך הרבה כאבים וגם כסף שהולך על טיפולי שיניים.
טיפ ראשון הוא להגביל את צריכת הממתקים של הילד, ילדים אוהבים מאוד ממתקים
ואם יכלו היו אוכלים אותם ללא הפסקה, בתור הורים מחנכים יש מקום להגביל את הילד, ההמלצה היא ממתק אחד ביום, בצורה זו ניתן לחסוך פגמים בשיניים הידועים כחורים בשיניים.
טיפ נוסף עבור ההורים הוא להקפיד שהילד מצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום, בכל בוקר ובכל ערב, רצוי גם באמצע ביום, לאחר ארוחת הצהריים, יש להקפיד על מברשת שיניים איכותית וללמד את הילד כיצד להחזיק את המברשת ואיך לעבור על כל השיניים, גם מאחורה וגם מקדימה, ההמלצה היא להחליף את מברשת השיניים מדי מספר חודשים
כאשר היא מתחילה להיות בלויה ויוצאים ממנה השערות. טיפ נוסף לשמירה על בריאות השיניים של הילדים הוא הגבלת צריכת שתייה מתוקה, כידוע בשתייה מתוקה כגון קוקה קולה יש כמות סוכר ענקית ולכן יכול להביא לחורים בשיניים. הורים רבים חושבים שצריכת ממתקים היא הגורם העיקרי לבעיות בשיניים אצל ילדים אך מסתבר כי שתייה מתוקה גורמת לא פחות לחורים בשיניים ולכן יש לשים לב לכמות השתייה המתוקה שהילד צורך, עדיף לא להחזיק בבית שתייה מתוקה כלל ולהרגיל את הילד לשתות מים מראש.

מומחית לילדים בשיניים רעננה

לסיכום מומחית לילדים בשיניים רעננה

מומלץ לתת הדרכה והסבר להורים כדי שיידעו על מה חשוב להקפיד
עם הילדים בבית כדי למנוע מצב של חורים בשיניים
שמצריך טיפול ויכול לעלות כסף רב ואף לגרום לילד אי נוחות.

ניווט בכתבה
דילוג לתוכן